Ladyboy nu atat de ... lady (poze)

LadyboyAm mai scris despre ladyboy si transexualii sau travestitii tailandezi. De multe ori ori acestia arata mai atractiv decat majoritatea femeilor tailandze si sunt mult mai feminini decat acestea. Tailanda, ca si Brazilia, este renumita pentru numarul mare de ladyboy.
Insa nu tuturor le reuseste 'transformarea'. Altii nici nu-si dau prea mare silinta, fie ca nu au posibilitati (operatiile estetice, cosmetica, etc toate astea necesita ceva bani) fie ca poate nu le pasa prea mult.
In continuare cateva poze ale unor ladyboy carora nu le-a prea iesit bine.
Le-am gasit pe Flickr, nu-mi apartin si deci nu eu am facut pozele. Mi s-au parut doar amuzante si de aceea le-am incarcat aici, pentru a distruge cumva mitul cum ca toti transexualii tailandezi sunt atragatori... sau atragatoare, in fine, alegeti genul potrivit :)
Ladyboy
Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy

Ladyboy
cafebar.ro